7. februar 2012

Og - talmagneter

Ja, så har jeg også lavet talmagneter ligesom bogstavmagneterne, men med ensfarvet sølvbaggrund i stedet for de ellers fine mønstrede spillekort. Det giver nogle mere stilrene magneter, hvilket jeg synes passer fint til tallene. Den anden baggrund er også valgt for, at der er forskel på bogstav- og talmagneterne.

Jeg har købt to poser med selvklæbende skumbogstaver og -tal og det var heldigt for ellers ville jeg ikke kunne lave alle tallene i alle seks farver. Og måske har jeg været heldig at det er lykkedes med netop disse to poser for der er nogle af tallene, hvor nogle af farverne kun er én af.

Også har jeg lavet en masse flere bogstavmagneter - i alle seks farver selvfølgelig :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...