10. februar 2012

Nu skal det laves færdigt!

Jeg har fundet posen frem med de mange oldemorfirkanter jeg lavede tilbage i april! Nu vil jeg have det lavet færdigt så det kan komme i brug her i kulden.
Og det er ikke helt urealistisk - for jeg tager nemlig over til mine forældre sammen med drengene i dag og har dermed nogle dage sammen med min mor, der har lovet at hjælpe med sammensyningen af firkanterne.

Jeg glæder mig meget til at se det færdigt og kunne bruge det når Alfred skal puttes udenfor og derfor godt kan bruge et ekstra tæppe. Firkanterne er hæklet i 100% tyk uld - så det skulle gerne blive et lækkert og varmt tæppe.

Når drengene og jeg tager afsted i eftermiddag - så skal manden være alene hjemme i weekenden og derfor skal han da lige have en hilsen:
Star Wars er ret dominerende herhjemme især Magnus er lige lovlig meget optaget af jedier og lyssværd - og han og faren har opfundet et "Darth Wader-kram", et "ondt kram" ;-) (korrektion - Ja, der skulle jo have stået Darth Vader - æv, det er ellers ikke tit man kan bruge "W")

God weekend til jer alle - håber I nyder den med jeres familier og at der måske også bliver tid til at få færdiggjort nogle af jeres gamle projekter :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor laver du mange fine ting!
    Jeg har selv lavet et tæppe i oldefirkanter 2x1,5m og det er bare et helvede når det skal syes sammen så god fornøjelse herfra ;)

    Kig forbi min giveaway http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg har vist kun tålmodighed til et babytæppe :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...