8. februar 2012

Magnetholder

Til de mange bogstavmagneter jeg har lavet - har jeg lavet en magnetisk magnetholder til de magneter, der ikke er i brug. Et relativt simpelt projekt, som dog ikke lykkedes særlig godt ...
Jeg har brugt bunden af en mælkekarton og forsøgt mig med decoupagelim - første og ikke så vellykket forsøg, men når lige jeg har prøvet et par gange så bliver jeg forhåbentlig bedre til at få papiret til at sidde pænt.

Jeg har brugt nogle små runde magneter til at sætte på bagsiden af kassen, men da jeg pt. ikke har dobbeltklæbende tape måtte jeg midlertidig bruge almindelig tape, hvilket ikke er optimalt. Men nu har bogstavmagneterne en kasse, der kan flyttes med rundt, hvor sønnen nu har lyst til at lege med bogstaver.

2 kommentarer:

  1. -Det er altså en vild god ide. Tusind tak fordi du deler med mig , som er mindre kreativ :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...