18. februar 2012

Ja, jeg er stjernetosset ...

Jeg har været et smut i Stof & Stil i dag sammen med Magnus for at købe ind til hans fastelavnstøj - meeen jeg kom hjem med en del mere end jeg lige havde regnet med. Jeg havde nemlig ikke set det nye katalog og dermed ikke advaret mod de mange nye skønne metervarer - og stjernestoffer!

Jeg elsker stjerner og har efterhånden temmelig meget stof og papir med stjerner på - men jeg blev jo nøden til at have disse stjernestoffer med hjem

Det nederste er marineblåt hør og de tre andre er bomuld (og væsentlig billigere end Kaufmanns). Det med turkis baggrund er bare fint! Og det turkise bånd med stjerner måtte jeg jo også have med ...

Men jeg synes faktisk at jeg har været dygtig - for der er meget mere lækkert stjernestof som jeg var ved at putte med i kurven og en havde jeg faktisk taget med - og lagde tilbage O:-)

Og her er så det kedelige brune og sandfarvede stof vi tog derud for at købe - hvad mon det skal blive til? Ikke spændende farver, men når jeg forhåbentlig snart er færdig med kostumet til Magnus er jeg sikker på at han bliver lykkelig.
Også lidt stof med en del mere knald på farverne. Det skønne stof, der ligger øverst er jersey - med turkis baggrund og en elefant, der holder en stjerne - dét kan jeg da slet ikke stå for! Det ternede er fast bomuld og skal muligvis bruges til en pude.
Jeg synes godt nok, at der er meget lækkert i de nye kataloger - så jeg må hellere bestræbe mig på at lade være med at køre derud igen foreløbig ... For jeg har så sandelige rigeligt med stof jeg lige skal have syet af først så der kan blive plads til nyt.

8 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med det turkise stjernestof og det ternede på nederste billede. Hvor er det skønt!

    Knus fra Pernille - harmonerende.blogspot.com

    SvarSlet
  2. He he, tænkte faktisk på dig da jeg fik det nye katalog, så vil da gerne undskylde for at jeg ikke advarede dig;-)
    Jeg har også med vilje holdt mig langt væk, jeg er også blevet bidt af en gal stjerne!
    Får helt abstinenser af bare at se dine indkøb...

    SvarSlet
  3. Han skal være Jedi - jeg vil næsten vædde ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var vist ikke så svært at gætte :-)

      Slet
  4. Uha ja det er farligt at tage sådan nogle steder hen, jeg får også altid mere med hjem end der var planen. Rigtig fine stoffer du har fået købt

    SvarSlet
  5. Jeg tænkte faktisk på dig da jeg så det nye katalog...Held og lykke med fastelavnskostumet!

    SvarSlet
  6. Åhh Christine, hvor jeg kender det, man skal kun lige have det og det. Og så ender det med en masse andet når man kommer derind. Havde smugkigget på de skønne stjernestoffer, men købte ikke noget af det da jeg var der sidst. Lige nu går vi og venter lidt på hvad køn den næste bebs i familien bliver, når det vides så er jeg helt sikker på at der bliver råindkøbt til lækkert tøj.
    Hav en god dag.
    Lene

    SvarSlet
  7. Ja, jeg er vist ved at være kendt for at være stjernetosset :-) Men nu må jeg vist hellere i gang med at få brugt noget af al den stjernestof ...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...