21. februar 2012

Gaveposer sneak-peak

Nu er der ikke længe til Blog-Kreadagen her i Århus på lørdag - og jeg har de sidste dage været i fuld gang med at lave små gaveposer til alle deltagerne. Både indhold og indpakning er blot ting jeg har i gemmerne og som er hurtige at lave når nu der skal laves 40. Men selvom det ikke er noget særligt - så bliver de rigtig fine når jeg er færdig med dem alle og jeg håber at Århus-kreakvinderne bliver glade for dem :-)

Som du måske kan se - så er gaveposerne lavet af kuverter og når nu jeg har været i gang med at folde så mange så har jeg skam også lavet 
en lille DIY til kuvert-gaveposerne. 
Den kommer på bloggen snarest :-)

11 kommentarer:

  1. Ih får vi gavepose? :-D Det glæder jeg mig da vildt til.. Og til at møde dig og de andre også :o)

    SvarSlet
  2. Du oser da af overskud...glæder mig til at se hvad du har fundet på og tak for inspirationen til magneter med tal og bogstaver - har selv været igang, men billedet er ikke det bedste og mangler lige magneterne ;-)

    SvarSlet
  3. Uh!! Du er tosset! Heldigt, jeg også har en lille ting til dig denne gang ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nøj, det lyder spændende! Glæder mig til at se dig Katrine :-)

      Slet
  4. Du kan godt lave 41 for nu kommer jeg også.........;))))) ej det er bare gas , jeg skal på arb men hold op det frister når jeg ser de fine pakker;)
    kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Laver gerne en til dig Mette :-) - ærgeligt at du ikke kan komme med denne gang. Vi må ses en anden gang så :-)

      Slet
  5. Det er da så mega overskudsagtigt... Altså jeg glæderde mig før...men jo da lidt mere nu... Nå, men hvis du laver gavemposer...så bager jeg skisme en kage... hvor er du altså sød! Du havde også ting med sidst!! Glæder mig så meget til at se dig!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at se dig Stine - og lækkert med kage :-)

      Slet
  6. bare jeg kunne komme... Sig mig hvor mange timer er der i dit døgn????
    Gider du at sende en sms med dit nummer. Jeg har mistet alle mine numre. Har du mette Franks nummer?
    knus

    SvarSlet
  7. Det er et dybt imponerende arbejde du har lavet :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...