2. februar 2012

Brun og blå - kan det gå?

Det er jo gået hen og blevet vinter og i børnehaven mener pædagogerne tilsyneladende, at Magnus ikke har nok tøj på når de skal udenfor. De dage han kun har en undertrøje/t-shirt og en langærmet bluse på - har de givet ham en ekstra bluse udover. De har nu ikke kommenteret det - men nu har jeg luret, at nogle af de andre børn har en ude-trøje eller softshell de har på under flyverdragten.

Så måtte jeg jo hellere sy en under-flyvedragten-jakke/trøje til ham. Jeg havde noget brunt fleece liggende, men den eneste delbare lynlås var koboltblå. Hm, måske ikke den bedste farvekombination, men for at fremhæve den blå har jeg tilføjet blå rib.

Den blå ser lidt lilla ud på billedet. Her fotograferet foran mandens plader - ligesom Boba Fett trøjen.

Nu håber jeg så, at den passer og at den kan bruges i børnehaven

7 kommentarer:

  1. Jeg synes at blåt passer fint sammen med brunt (ligesom lysserødt passer godt sammen med brunt til piger)
    Mon ikke han sagtens kan bruge den? :)

    Jeg er helt tosset med de ting du får syet, du er vildt dygtig!

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  2. aaalt passer med brunt i følge mit hoved :)
    Håber du har det godt søde... Jeg har tilbragt det meste af januar på fyns land... forklaring følger over kop kaffe:)
    Knus

    SvarSlet
  3. Blåt og brunt er skønt i mine øjne.
    Det er skønt at lege ude, når man kan holde varmen:)

    SvarSlet
  4. Dejlig blog du har her :)

    Lidt dumt, at pædagogerne ikke bare fortæller dig, hvad de synes. Det er så træls at gå og gætte :)

    Jeg synes det ser rigtig fint ud med brun og blå sammen selvom jeg ikke tænkte det var muligt, da jeg læste overskriften på indlæget. Det er blevet et rigtiggodt resultat!

    God aften :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  5. det passer da bare SUPER godt sammen :)

    SvarSlet
  6. i mine børns børnehave har de en beklædnings vejledning.. jojo.. sådan en fin folder vi som forældre får.. med råd og vejledning til hvad d er som minimum skal forefindes i deres gadarobe..
    de har også termotøj/flees/uldtrøje uder deres tøj... de sidste nye de efterlyste var lange underbukser, til de kuldeskær af ungene.. så mine har pt
    den ælste alm dagligtøj+flyverdragt + tilnøds striktrøje..
    den lille.. uldunderbukser(lange)+ alm tøj+ striktrøje også flyverdragt..

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...