26. februar 2012

Alfred og mor

Det er bare dejligt vejr i dag og hele familien har været ude og gå en tur i skoven. Også har vi ellers bare hygget. Magnus nyder at jeg er hjemme i modsætning til i går, hvor jeg var afsted hele dagen til kreadag - fantastisk hyggelig dag, men nøj hvor var jeg træt da jeg kom hjem og Alfred fik også sin del af mange indtryk, så i dag har vi bare slappet af.

Der er næsten ingen billeder af Alfred og jeg sammen - så i dag forsøgte jeg at tage nogle af os og det blev blandt andet til disse skønne billeder
Alfred har denne heldragt på (med knapper!), men det varer ikke længe før den er for lille så det er med at bruge den nu!

Ha´ en dejlig søndag alle sammen :-)

5 kommentarer:

  1. Skøn blog du har :-). Vil skynde mig at følge med her også.
    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  2. Hvor er han altså bare en lækker basse <3

    SvarSlet
  3. Nårh... Hvor er det bare nogle dejlige billeder :)

    SvarSlet
  4. Rigtig fine billeder :) En rigtig dejlig dreng! :)

    Kh. Jenny

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...