15. januar 2012

Tid til at gå "Blog-amok"

Der har været stilstand her på bloggen - men det er skam fordi, jeg har haft travlt. Efter næsten en måneds ferie for maskinerne, har Pia og Beate været på overarbejde den sidste uges tid, hvor der er blevet syet bluser, hættetrøjer, bukser og nattøj, samt patchwork dynebetræk i juniorstørrelse. Inden da har den stået på papir-syslerier - en masse forskellige stjerner i en masse forskelligt papir og størrelser.

Også er jeg gået hen og blevet ret begejstret for tapet - til stjerner, æsker og kasser, kuverter og gaveposer. Så jeg har været på jagt efter tapet og brugbart papir i forskellige kvaliteter. Jeg har imidlertid slet ikke plads til denne omsiggribende passion ...

Ja, hvorfor kan man ikke bare holde sig til én ting! Jeg har nemlig også givet mig i kast med Hama-rørperler, både de almindelige midiperler og miniperlerne. Og - så har jeg midt i travlheden genoptaget tegningen, som egentlige var min oprindelige hovedkreativitet. Det er skønt, at så mange er blevet inspireret til at begynde at tegne med zentangle-bølgen og en god anledning for mig, at begynde at tegne igen.

Ja, jeg har meget at berette og vise frem, men da jeg jo også bruger en del tid på mine drenge, har jeg ikke haft tid til bloggen før nu - hvor det er blevet tid til at gå "Blog-amok"! Et begreb manden min ynder at bruge, når han synes, at jeg skriver mange indlæg eller bruger megen tid på bloggen.

Ingen billeder nu - men der kommer en masse de næste dage :-)

Håber I har haft en dejlig weekend - og velkommen til nye læsere :-)

4 kommentarer:

  1. Kære Christine. Dejligt at høre fra dig igen - dine indlæg har været savnet:-) Og hvor lyder det bare spændende, alt det du har på tapetet. Jeg fatter stadig ikke hvordan du når så meget - det er super overskudsagtigt:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  2. Åh, det lyder inspirerende..kan næsten ikke vente...glæder mig til billedspam!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Ihh, det vil jeg glæde mig til. Hvor er det dejligt med en opdatering fra dig :)
    Kh Line

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...