18. januar 2012

Tapet + prøver

Jeg er blevet ret begejstret for tapet og har derfor ledt efter forskelligt tapet til forskellige formål. Næsten rundt om hjørnet bor der så tilfældigvis en kvinder, der godt kan komme til at koste mig dyrt - for hun har virkelig meget skønt tapet. Primært retrotapet, hvoraf jeg har købt disse fire:

Også fik jeg en masse små tapeprøver så jeg kan blive fristet til at købe mere ... Og dette er skam kun et lille udpluk af, hvad der var at vælge imellem - men heldigvis skulle jeg hurtigt hjem til manden, der passede en vågen baby - så jeg købte ikke mere end jeg havde budgetteret, men skal nok afsted igen ... O:-)

Den "farlige" kvinde hedder Gitte og du kan finde noget af hendes tapet på Trendsales her

2 kommentarer:

  1. Nøj der er mange skønne tapeter.
    Hun kan blive dyr at kende hva ;)

    SvarSlet
  2. nix, jeg kigger ikke.. hvis jeg kan lade være.. får bare lst til at købe og jeg må se i øjnene at jeg ikke har evnerne/tiden/økonomien til at komme igang med noget nyt.. med spændende er det jo.. er glad for at få styret liiidt af lysten her på din skønne blog :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...