18. januar 2012

Ny banner

Så har jeg endelig fået taget mig sammen til at lave et nyt banner - og jeg er meget tilfreds med, hvordan den er endt med at se ud. Også er det lavet så jeg løbende kan skifte billederne så både stjernen og billederne af drengene kan blive opdateret i stedet for at lave et helt ny banner hver gang.

Jeg var nu glad for min gamle banner, som dog har fået lov til at være en fast bestanddel af bloggen lidt for længe - og nu er der jo kommet en guldklump mere til, som selvfølgelig også skal have sin retmæssige plads sammen med sin bror.

5 kommentarer:

  1. Flot banner, jeg bør også tage mig sammen til at få udskiftet min..

    SvarSlet
  2. Det er meget mere roligt for øjet at se på! Hvor er det flot! :) Glædelig onsdag!

    Mvh. Pernille
    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Fed banner du har fået lavet dig :) Nu skriver du at du elsker stjerner og fra én som selv er ret vild med stjerner, får du lige et link til et sted hvor de har det fedeste stof http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=5085&grp=506857
    (desværre også i den dyre ende, men fristet kan man jo blive). Jeg har selv ekviperet mig jungle stoffet og hvis du følger min blog vil der snart komme billeder af kreationen :)

    SvarSlet
  4. Tak skal I have - og tak for link Anne :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...