24. januar 2012

Nattøj til drengene

Jeg har syet nattøj til drengene. Et sæt til storebror og en natdragt med fødder til lillebror. Det skønne stjernestof er fra Stof & Stil, som jeg også har brugt til Magnus hættevest.

Natdragten er lavet lidt ekstra lang så Alfred forhåbentlig kan passe den nogle måneder. Lynlåsen er desværre for kort, men det var den længste jeg havde i mørkeblå.
Magnus´ natsæt er ret simpelt - men det er jo også bare nattøj :-)

Ja, og vi kan godt lide mørkeblå - og stjerner herhjemme, så sengen ser pt. sådan ud:
I det hele taget er vores soveværelse lidt kedeligt - men når jeg engang får taget mig sammen så skal jeg have lavet et flot og mere farverigt sengetæppe og puder. Men indtil da - så er det meget simpelt og ja, mørkeblåt.

6 kommentarer:

  1. Du er simpelhen så super dygtig til at sy og får det til at se så let ud..at jeg snart får lyst til at prøve! men jeg syntes bare det er så svært med de mønstrer.. for hvilke er gode og hvilke skal man holde sig fra.. og så er det jeg giver op :(

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig med stjerner på...fint stjernenattøj...Der findes vist alle mulige slags problemer med blogger for tiden...

    SvarSlet
  3. Hmm...underligt underligt...jeg har ikke kunnet kommentere hos dig et godt stykke tid og nu blev jeg da helt forskrækket for nu virker skidtet åbbenbart igen...

    SvarSlet
  4. Lene: jeg synes, at Ottobres børnemønstre er gode og nemme at gå til.

    Kirsten: ja, blogger kræver lidt ekstra tålmodighed for tiden - men altid dejligt at høre fra dig :-)

    SvarSlet
  5. jeg er også misundelig på din natdragt - den er da bare så fiiin...!

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare en fin natdragt. Jeg må virkelig til at kaste mig ud i mere avanceret syning! :)

    Kig endelig forbi hos mig. Kører en GIVE AWAY for tiden :)

    Kram fra Pernille
    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...