31. januar 2012

Mønster-DIY 5: Cirkler


Så får I også lige cirkel-mønster-DIY

Dette mønster er ret simpelt - men med rigtig mange variationsmuligheder.
Jeg har indtil videre lavet over 30 forskellige cirkelmønstre!

Håber du kan bruge min vejledning og blive inspireret til at lave dine egne cirkler :-)

Når jeg har tegnet de antal cirkler jeg gerne vil have så markerer jeg nogle af dem ved at tegne dem op i kanten. Det er oplagt at tegne de forreste/første cirkler, men her er det lidt tilfældigt.

Jeg har valgt 5 forskellige mønstre og har fyldt alle cirklerne ud som du kan se på det øverste billede. Du vælger selvfølgelig selv, hvor mange forskellige mønstre du vil bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...