30. januar 2012

Mønster-DIY 4: Firkanter

Dette mønster er meget simpelt bestående af firkanter - men med rigtig mange variationsmuligheder.

Håber du kan bruge min vejledning og bliver inspireret til at lave dine egne firkantmønstre :-)

Når du har lavet de antal firkanter du gerne vil have så synes jeg, at det er fint at markere nogle af firkanterne. Det er oplagt at vælge de forreste/første firkanter, men her har jeg valgt mere tilfældigt.

Også er det bare at vælge nogle mønstre du vil bruge inden i firkanterne.
Til denne DIY har jeg valgt fire forskellige geometriske mønstre
- mens det nederste mønstereksempel er med blot tre forskellige organiske mønstre.

Jeg har også lavet nogle, hvor geometriske og organiske mønstre indgår og i det hele taget er der uendelige kombinationsmuligheder - og du vælger jo selv, hvor mange mønstre du gerne vil have, der skal indgå.

God fornøjelse med firkanterne :-)
(der kommer også snart en med cirkler)

PS - ja, jeg er begyndt at indsætte en "signatur-stjerne" i mine mønstertegninger :-)

2 kommentarer:

  1. Det er en super spændende blog! Jeg har været en tur rundt og er blevt meget inspireret..

    Elsker selv at sidde og tegne mønstre med et væld af detaljer.

    Jeg er med som fast læser...helt klart ;-)

    Http://mutti-spagutti.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dejligt du kigger forbi og også kan lide at tegne :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...