22. januar 2012

Mønster-DIY 2

Endnu en søndags mønster-DIY. Den her er ikke geometrisk som det andet mønster, men ser rigtig fin ud i forskellige mønsterkombinationer. Jeg har brugt mønsteret i nogle af mine HBAD-tegninger, se her 

Tegninger skulle gerne tale for sig selv - håber I kan bruge min DIY :-)
Jeg har lavet en fejl på billede fire - dér hvor jeg ikke har farvelagt, men har gjort det på de efterfølgende. Det er selvfølgelig oplagt at lave noget mønster imellem de tre figurer - men det er op til dig, hvad det skal være :-) 

2 kommentarer:

  1. "Faldt" lige over din blog på en "rejse". Her føler jeg at er et godt sted at være, super flotte ting du laver.Glæder mig til at følge dig:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Tak - dejligt hvis du kan blive inspireret af min blog :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...