17. januar 2012

I gang med mønster-DIY


Jeg er ved at lave nogle forskellige mønster-DIY - billedvejledninger til, hvordan mønstrene er opbygget og tegnes trin for trin. Der vil være masser af billeder så jeg håber, at de kan bruges som inspiration til selv at tegne fine mønstre eller måske lave dine egne :-)

På billedet er jeg ved at lave et mønster inspireret af Gustav Klimt. (Se mit indlæg om Klimts mønstre her)

Mine mønster-DIY vil blive samlet på deres egen side. Indtil videre har jeg lavet fire, som vil komme på bloggen de næste dage. Er der nogle af mine mønstrene du gerne vil have DIY til så sig til så skal jeg prøve at lave en :-)

3 kommentarer:

  1. Herligt med en mønsterbog...jeg elsker også små skitsebøger...
    MHT problemerne med Blogger, så tror jeg måske ikke det har noget med browseren at gøre for det er helt tilfældigt hvilke steder man kan kommentere...jeg har feks kke kunnet kommentere hos dig et stykke tid men nu kan jeg godt...meget underligt!

    SvarSlet
  2. Det var da lidt mærkeligt - men dejligt at høre fra dig igen Kirsten :-)

    SvarSlet
  3. Det ser bare fint ud, glæder mig til DIY!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...