16. januar 2012

Er det kun her bloggen driller??

Driller blogspot også hos dig? Jeg kan fint lave indlæg og kigge på andre blogs - men hvis jeg klikker på et indlæg eller vil skrive kommentarer så bliver skærmen helt hvid?? Jeg kan ikke kommentere på min egen eller andres blog fordi alt simpelthen forsvinder! Dog virker det, hvis man bruger en kommentarboks på sin blog.

Det er meget irriterende! Jeg kan ikke engang se mine egne indlæg via links og interne links på andre blogs giver også hvid skærm ... hmm, men andre kan godt kommentere på min blog og jeg kan heldigvis se dem på mail, men ikke på bloggen! Så jeg vil gerne sige tusind tak for jeres hilsner her :-)

Er det mon bare her, at den er gal - er der nogen. som ved, hvad jeg skal gøre?

6 kommentarer:

  1. Jeg har præcis samme problem - og skrev også et indlæg om det for leden.. kan kun kommentere fra min Tlf, møg irriterende..! Aner ikke hvad man skal gøre, men "rart" at vide at andre er i samme båd..

    SvarSlet
  2. Skift browser... det er tilsyneladende noget med at Internet Explorer ikke bliver opdateret så hurtigt...

    Jeg fik samme råd i går, og skiftede til Google Chrome, det afhjalp problemet ved mig

    SvarSlet
  3. Også her er der problemer. Det er jo til at blive vanvittig af! ;o)

    SvarSlet
  4. Skiftede til Chrome i går og så var prblrmet løst

    SvarSlet
  5. Jeg har skiftet til Bloggers nye grænseflade (vignet øverst i højre hjørne i betjeningspanelet), det hjalp!

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres hjælpende kommentarer - prøver med crome nu, men min blog ser godt nok noget anderledes ud i denne browser ... Men nu kan jeg da kommentere igen, juhu :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...