2. januar 2012

2 hoptimister

Så hedder det 2012 - og kan det blive andet end et godt år med to skønne hoptemister. Jeg har været med i en nisseleg på et babyforum, hvor jeg var så heldig at få Pernille-Frederikke som nisse. Jeg fik en turkis baby hoptimist og denne fantastiske hue til Alfred i uld/silke, der passer perfekt.
Tusind tak Pernille-Frederikke - jeg er meget glad for begge gaver og de var så fint pakket ind med gavemærker lavet af træ og stjerneformede til stjernetossen = undertegnede ;-)

De sidste dage af 2011 blev brugt sammen med familien, hvor vi bare hyggede og jeg har derfor ikke fået lavet så meget andet end at nyde tiden sammen med drengene. Dog er det blevet til en stak savlesmække af en masse velourrester jeg har fået af en veninde. Det er imidlertid kun 7 af de 20 smække, der er helt færdige, da jeg mangler trykknapper til resten.
Magnus hverken savlede eller gylpede og derfor havde vi næsten ingen savlesmække - men da Alfred både savler og gylper meget er der brug for en masse. Disse er ret simple, men dejligt bløde og med fleece på bagsiden så de er næsten vandtætte.

Nu er det så blevet hverdag igen og jeg skal i gang med at sy en masse tøj til begge drenge, da de begge vokser temmelig meget! Alfred er blevet en lille basse og Magnus er blevet højere så alle bukserne stumper. Ja, jeg kommer da ikke til at kede mig - og jeg glæder mig til at få gang i symaskinen igen :-)

Godt Nytår til jer alle - håber I alle har haft en dejlig jul og er klar til endnu et fantastisk år med masser af spændende projekter og begivenheder, udfordringer og sikkert også lidt bekymringer - men sådan er livet jo.

5 kommentarer:

  1. Hvor er han blevet stor! Og skøn ikke mindst :) Rigtig godt nytår til dig også og god fornøjelse med alle projekterne :)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. nnnnnnååååååå hvor er han sød og blevet stor , det er da ikke så mange uger siden jeg så ham ;O)

    SvarSlet
  3. Hvor er han bare sød og dejligt at se gaverne i brug :)

    SvarSlet
  4. Godt nytår til dig også og sikke skønne gaver :)
    Kh Micha

    SvarSlet
  5. Sikke et dejligt billede altså :)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...