12. december 2011

Tidligt i seng ...

Så er det slut med julemarked i år for mit vedkommende - og ni dage i Ridehuset er også mere end rigeligt synes jeg. Det er altid hyggeligt og noget særligt at have en stand til kunsthåndværker julemarkedet her i Århus, men dejligt, at det var sidste dag i dag.

Det er gået rigtig fint at have Alfred med - han har sovet meget og været nem og sød - og tiltrukket megen opmærksomhed. Dog synes også han at ni dage er mange dage og var overtræt og ked af det hele vejen hjem i den overbelæssede barnevogn op ad bakken til Stjernepladsen (ja, der bor jeg nemlig - lidt sjovt ikk´? ;-) ) Py, jeg var træt da jeg endelig kom hjem - så udpakningen må vente til i morgen.

Efter at have puttet storebror - som også er glad for, at have mor hjemme igen - er Alfred og jeg gået i seng. Hvor er det rart og tiltrængt at komme tidligt i seng og ikke skal ned i byen i morgen.

Jeg er for træt til at skrive mere nu, men snarest kommer der billeder af de fine ting jeg har fået af vores søde standnaboer - og lige en tak til Stine, der tog sig tid til at kigge forbi trods julegaveindkøbs travlhed. Rigtig hyggeligt at se dig - og selvfølgelig også tak til alle jer andre, som har været forbi standen.

1 kommentar:

  1. Selv tak! det var rigtig hyggeligt at se dig og din fine stand!! Jeg glæder mig så meget til at have min fine hårbøjle på i morgen! Godt du er hjemme kan få lidt ro på det - men så cool at du tog afsted med Alfred (som jo var SÅ rolig da jeg var forbi) - næste år må jeg have mere tid på markedet!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...