8. december 2011

Sekstakkede stjernehårbøjler

I aftes og her til formiddag fik jeg færdiggjort disse seks skønne hårbøjler med store håndsyede sekstakkede stjerner.
Ja, der er kun fem på billedet - så her er et billede af den 6. hårbøjle med Robert Kaufman stof og som allerede er solgt.
De tager lidt tid at lave, men hyggelige at lave - og overkommeligt lille patchworkprojekt når der jo kun er én stjerne, der skal syes sammen. Det er også et godt stofrester-projekt, hvor jeg også eksperimenterer med at sy stjerner med forskellige slags stof og farver.

Jeg har gjort klar til at lave flere hårbøjler med retrostof, der "bare" lige skal syes sammen og sættes på bøjler, men håber at blive færdig med dem til weekenden.

3 kommentarer:

  1. De er SÅ flotte. Virkelig fint touch med knappen. De skal nok sælge godt!
    Solhilsner

    Stine

    SvarSlet
  2. Det er så fedt at du laver de unikke visitkort , mega overskud ;O)
    ....Og jeg tænker stadig på om jeg ikke kender en lille trold der skal have en af dine søde elefanter i julegave.
    Ses i ridehuset ;O)

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.

    Vi ses Mette - hyggeligt at stå ved siden af dig :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...