16. december 2011

Jeg = stjernetosset!

Jeg har med vilje "undgået" Søstrene Grene da jeg bare kommer til at købe noget jeg egentlig ikke mangler eller har brug for - og fordi jeg ved at de har mange stjerneting for tiden, der vil gøre det vanskeligt at undgå dette ... For jeg elsker stjerner og bliver let fristet til at købe alt, der har stjerner på eller er stjerneformet - men heldigvis formår jeg for det meste at lade være netop for at undgå at vores hjem kommer til at bære alt for meget præg af, at her bor en stjernenørd ...

Meen jeg måtte da lige ind og kigge i går og selvom jeg virkelig prøvede at lade være med at købe alt, hvad der er stjerner på - lagde endda noget tilbage igen! Alligevel måtte jeg købe en kæmpe papirpose for at kunne få alle disse skønne stjerneting med hjem
Og hvad mon der skal være i kasserne? - Stjerner selvfølgelig og når de er blevet fyldt med dem som jeg allerede har tiltænkt skal være i de forskellige kasser, skal I nok få endnu et indblik i, hvor stjernetosset og nørdet jeg er! Faktisk bliver jeg måske nøden til at have en mere af de store blå ...

3 kommentarer:

  1. Du har jo` noget med stjerner ;O)) jeg skulle også hilse fra min mor og sige tusind takfor hendes.
    Og ja jeg går også en stor bue uden om denne alt for skønne butik , men du har fortjent det sådan som du har knoklet i ridehuset og op til dagene.
    Glædelig jul.

    SvarSlet
  2. Søde frk. Turkis - grunden til at du er vild med stjerne, er da at du er en stjerne!! Jeg synes du har fortjent hver eneste funklende en!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...