24. december 2011

Glædelig Jul


I ønskes alle en rigtig dejlig jul :-)

Jeg er sikker på, at min bliver fantastisk
hjemme hos mine forældre - sammen med manden og drengene,
"oldemor og oldefar" - og svigermor/farmor
og min lillebror.

Alle de nærmeste samlet i sand juleglæde og hygge.
Alfreds første jul - og en jul Magnus vil elske.

Jeg glæder mig til, at vi skal fælde juletræ - og pynte det sammen.
Lave det sidste julepynt og hjælpe med julemaden.
Også glæder jeg mig rigtig meget til at Magnus skal have sine gaver.
Han bliver en lykkelig dreng :-)

Glædelig Jul
med ønsket om en dejlig aften til dig og din familie

2 kommentarer:

  1. I lige måde. Vi holder jul herhjemme og uden gæster i år, så der er bare os 6 til at hygge og danse <3 bliver fantastisk..

    SvarSlet
  2. Dejligt med en jul i familiens skød..også rigtig glædelig jul til dig og dem okmring dig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...