18. december 2011

Gavemærker med 3-årig

Glædelige 4. advent :-)
Ja, der bliver ikke julet så meget her på bloggen - og herhjemme for den sags skyld. Selvom jeg holder meget af juletiden, så når jeg aldrig at få pyntet op eller julet med alle de hyggelige julesysler som jeg ellers går hele året og glæder mig til ...

I år har jeg dog tænkt at Magnus må være stor nok til at kunne være med til at lave lidt julekrea - men hvad? Han kan jo endnu ikke klippe figure eller flette hjerter og stjerner.

Men han er glad for at male - så nu er der lavet fine gavemærker med et monstrum af en udstanser (som under to uger efter jeg købte den for 179,- er blevet sat ned til 99,-!!) De er nemme og hyggelige at lave med en 3-årig og de bliver unikke og fine. Her er nogle af dem med forskellige bånd og snore.
Af resterne har jeg lavet stjerner, som også er blevet fine, men jeg har endnu ikke fundet noget formål med dem - så nu pynter de bare i en lille glaskrukke.

Jeg har lavet en stak, der er givet som adventsgave til "mormor og morfar". Hvert år laver jeg en adventskalender til min mor, der indeholder næsten de samme ting, men hjemmelavede og foskellige hvert år - nemlig julekort, gavemærker, julepynt også en købegave.

Det er hyggeligt, at Magnus har været med til at lave gavemærkerne i år og jeg har skrevet "Magnus 2011" på dem alle. Til næste år kan han være med til at lave flere ting også håber jeg, at vi får julehygget lidt mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...