18. december 2011

Fra skuffelse til overvældelse

Til julematkedet havde jeg i år 14 elefanter med, men solgte kun 4 - hvilket var ret skuffende især taget i betragtning af, at jeg solgte 10 sidste år.

Men med den fantastiske respons fra ejerne af de fire elefanter - så gør det ikke så meget. For tre af elefanterne blev købt af en mor til tre piger på 8 måneder - ja, trillinger! Hun var så vild med elefanterne, at hun købte en til hver af pigerne og et par dage efter skrev hun en mail til mig, hvori hun skrev, at de er rigtig glade for snabeldyrene.

Det er bare skønt, at få sådan en respons på sine ting og det betyder utrolig meget for mig at der er nogen, som er så glade for mine ting, at selvom man er trillingemor, så har hun brugt tid på at skrive til mig.

Og som om det ikke var overvældende - så fik jeg dagen efter en mail med dette skønne billede: 
Den smukke gravide kvinde hedder Anne Katrine og er her fotograferet af Uggi Kaldan sammen med "min elefant", der om nogle måneder bliver en lille piges måske første tøjdyr. Jeg er meget beæret over at hun har valgt at have elefanten med på sit gravidbillede - sendt billedet til mig i en mail med mange søde ord og ladet mig bruge billedet her på bloggen.

Tænk at en af mine elefanter nu er en del af en piges liv allerede mens hun stadig ligger i sin mors mave og at den vil have en særlig plads fordi den symboliserer glæden ved at vente på, at ens baby skal komme til verden - ja, nu overfortolker jeg helt vildt, men jeg er vitterligt overvældet over, hvilken betydning denne elefant måske har og vil få!

Også kom jeg til at tænke på - hvor tit er det, at jeg selv køber noget som jeg er SÅ glad for, at jeg skriver en mail til vedkommende, der har lavet det ... Hm, det har vist kun været, hvis jeg kender vedkommende ellers er det ikke lige noget man gør normalt og derfor er jeg utrolig glad for begge mails fra de to, som har købt elefanter af mig.

Har du oplevet at få sådan nogle skønne takkemails? - Eller har du selv skrevet en takkemail for noget du har købt?

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at får takke mails. Det varmer bare så meget. Jeg kan godt forstå de er glade for elefanterne. De er så søde.

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg. Kender følelsen. For mig er det vigtigste (efterhånden) ikke, at jeg sælger meget af en ting. Men det med, at det jeg laver gør en forskel i andres liv, er bare det bedste. Kvalitet frem for kvantitet.
    Og SÅ livgivende, når folk fortæller andre, hvad de har glædet med.
    Skønt!

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt forstå du er stolt, men det er virkelig også nogle fine elefanter du laver. Rigtig godt billed også, så dejlig hun ville dele med dig.

    SvarSlet
  4. Tak skal I have - både for elefanter og indlægget :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...