9. december 2011

Flere stjernehårbøjler

Jeg nåede lige at blive færdig med disse 4 sekstakkede stjernehårbøjler inden jeg tog i Ridehuset i dag. Jeg synes selv, at de er blevet superfine og ser rigtig flot ud på - så håber at disse og de andre fem bliver solgt i løbet af de sidste dage på julemarkedet og ellers må jeg jo finde andre aftagere til dem.

Tak til alle jer, der har været forbi standen - og hvis du endnu ikke har været det så er vi der også lørdag, søndag og mandag.

Og til alle jer, der ikke har mulighed for at kigge forbi så vil jeg sætte nogle af rest-standprodukterne til salg her på bloggen eller på blogshoppen som jeg endnu ikke har fået gjort så meget ved ... Dog er stjernehårbøjlerne lidt svære at sende.

God weekend til jer alle :-)

3 kommentarer:

  1. De er super fine - håber de er nogen tilbage på mandag...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. De er helt vildt fede de sekstakkede stjerner der...Håber du får et godt salg i Ridehuset!

    SvarSlet
  3. Tak - flere af disse er også solgt, men der er dpg nogle tilbage du kan vælge imellem i morgen Stine :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...