8. december 2011

Endnu en dag på markedet

Så er der gået endnu en dag på julemarkedet. Det er desværre meget lidt jeg har fået solgt indtil nu, men forhåbentlig kommer der mere salg i weekenden.

Jeg har lavet min stand helt om og synes, at den er blevet rigtig fin nu og mere overskuelig selvom der dog stadig er lidt for mange ting i forhold til pladsen.
Og ja, jeg har atter taget en masse stjerner med i år - der må da være andre end undertegnede, som er vild med stjerner ;-)

Apropo stjerner så er jeg ved at færdiggøre nogle fine hårbøjler med håndsyede sekstakkede stjerner i forskelligt prikket stof og også nogle i retrostof. De skulle gerne nå at blive færdige til weekenden og erstatte mine andre stjernehårbøjler med flettede båndstjerner.

NB - hvis du har kommer forbi julemarkedet i Ridehuset, så er vores stand placeret næsten nede ved endevæggen modsat indgangen og i midterste række. Kigger du forbi så sig endelig til og giv dig til kende, da jeg jo ikke kender ansigter og navne på jer alle :-)

5 kommentarer:

  1. Jeg har planer om at komme forbi i morgen.
    Jeg håber, du får gang i salget:)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud...øv at jeg bor så langt væk ellers havde jeg kigget forbi :)
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Det er virkelig ærgeligt at det er helt i Århus. Jeg bor på Sjælland og har ikke lige mulighed for at tage turen over i weekenden. Men jeg Elsker stjerner :-)))
    Jeg var på julemarked sidste weekend og der solgte jeg heller ikke så meget. Folk kigger og beundre for det meste. Jeg syntes din stand ser rigtig fin ud. Jeg håber der kommer gang i salget meget snart.

    SvarSlet
  4. Jeg kommer på mandag og ser virkelig frem til at se dine smukke ting. Håber hårbøjlerne er færdige inden da...Skal nok give mig til kende

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer. Hyggeligt at I kommer forbi Eva og Stine :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...