3. december 2011

De sidste forberedelser

Så er det i morgen at jeg skal stille stand op på julemarkedet her i Århus og der er altid en masse, der skal gøres i sidste øjeblik. Sådan behøves det nødvendigvis ikke at være og slet ikke når det tages i betragtning, at jeg jo har vidst i et år at jeg skulle til markedet ... men sådan ender det altså altid for mig. Jeg får nemlig en masse idéer til sidst, ændrer nogle ting og vil jo også gerne lige nå at lave lidt mere ...

Nå, men i dag har jeg været i Panduro og købe elefant-tråd og ler til at lave stativer. De ser ret rustikke og rå ud, men også enkle og "uforstyrrende" til deres funktion.
De fire små skal bruges til prisskilte og de to med to pinde er til de fire forskellige stjerne-hårnålekort og den sidste skal bruges til papirstjernerne. Jeg har testet stativerne, men er nu lidt spændt på, hvor gode de er i praksis ...

Så har jeg lavet navneskilte til Nadia og jeg - der mangler dog lige at blive limet nåle på bagsiderne.

Også har lavet prisskilte, hvor det sværeste som altid er at prissætte tingene ... Både tæpperne og elefanterne er sat lidt ned og generelt burde de fleste af tingene koste mere, men jeg vil også gerne have solgt noget ...
De fire store skal sidde på de fire skilte-stativer, mens det lille, som er af stof, skal sidde på skålen med "sansetrekanter"

Nu er alt blevet pakket ned og alle lister er blevet tjekke af - og jeg har forhåbentlig husket det hele! Jeg troede ellers, at en del af natten skulle tages i brug til at blive færdig, så jeg er godt tilfreds med at kunne komme i seng tids nok til at få en forhåbentlig god nats søvn. I morgen tidlig skal jeg så lige have pakket en pusletaske m.v. til Alfreds og mine ting til en lang søndag i Ridehuset.

Glæder mig til i morgen og håber, at se mange glade besøgende og selv komme lidt i julehumør :-)

1 kommentar:

  1. Håber virkelig i får solgt en masse - meget rimelige priser, synes jeg!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...