6. december 2011

Barnlige fødder :-)

Nu skal det hele jo ikke handle om julemarkedet - eller faktisk lidt alligevel for her ser I de støvler, der varmer mine fødder i det kolde Ridehus:

Jeg har ret små og smalle fødder 35/36 og har derfor ofte problemer med at finde fodtøj, der passer ordentlig da mange damesko kun går ned til str. 37 eller hvor 36 er for stor til mig. Derfor køber jeg noglegange børnesko, f.eks. er mine gummistøvler og nogle af min sportssko børnemodeller.

Det kan somme tider være en fordel at kunne passe børnesko - for i stedet for 12-1300,-kr skulle jeg kun give 600,-kr for et par lækre Sorel-støvler, hvor der ingen forskel er voksen og børnestøvlen - udover størrelse og pris
Har du også små fødder så fåes børnemodellen op til str. 5/37.

Skønt med nogle varme vinterstøvler  og disse skulle gerne holde en del vintre. Også er jeg vist klar til både hverdag og fest, med varme fødder i flotte støvler i vintermånederne :-) (jeg har nemlig for nylig fået disse fantastiske Friis&Co støvler af min bror)

1 kommentar:

  1. Hej ja det er ofte en fordel at bruge små sko, meeen bare ikke om sommeren når de små sko skal på, de kan være svære at finde i str. 35 uden det ligner en børnesko.... puha jeg har også en str. 34-35 ha en dejlig dag.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...