3. december 2011

42 flettede papirstjerner

Disse stjerner er flettet af sider fra en paperback krimibog. Det er næsten et år siden at jeg har lavet dem og jeg havde egentlig droppet at have dem med til julemarkedet. Nu er der imidlertid kommet sølvtråd i til ophæng og der er puttet tre stjerner i hver af de små poser. Det er lidt svært at se, men stjernerne er lidt 3D-agtige og ser fine ud når de hænger f.eks. på juletræet.

Mine bog-elskende forældre synes det er lidt "blasfemisk" at skære i en bog, men denne bog var en gratis bogklubbog som jeg endda har to af ... Nu må jeg jo så håbe på, at der er nogen som synes, at de er fine selvom det ikke er pænt at ødelægge bøger!

4 kommentarer:

  1. de ser rigtig fine ud, sad lige og tænkte på hvilke bog jeg kunne undvære...

    SvarSlet
  2. Jeg synes de er rigtig fine! Og skøn idé med at bruge bøger (selvom man altså ikke bare ødelægger en bog).

    SvarSlet
  3. Jeg synes virkelig de er fine...og en bog er jo bare papir! Fint touch med sølvtråd...

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-)

    De er nemme at lave og jeg synes de har lidt "gammeldaws" feeling over sig - især fordi de med tiden falmer og bliver gullige.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...