2. december 2011

40 "sansetrekanter"


Som om jeg ikke havde travlt nok med forberedelserne til julemarkedet - så synes jeg lige, at der manglede lidt ... Så jeg har i dag syet 40 "sansetrekanter"(mønstervægte)
Det er lidt samlebåndsarbejde når man laver så mange på en gang (se evt. min vejledning her), men de er rimelig hurtige og hyggelige at lave da de alle sammen er forskellige og ser fine ud når der er mange af dem. De mangler imidlertid at blive syet sammen og det går der jo også lidt tid med ...

De kommer til at ligge i en stor glasskål så man kan se hvor fine de er også håber jeg, at der er mange som synes om dem - for de er både gode til leg, kast, jonglering og ja, som mønstervægte :-)

4 kommentarer:

  1. Hvor er de bare søde!
    Og smarte:)

    Kh Siri - Miss Iris

    SvarSlet
  2. 40?? Du er jo en ren maskine!!! De er super fine! held og lykke på marked!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Genialt... Er de babyvenlige til små børn?

    SvarSlet
  4. Tak :-)

    Ja, de kan sagtens bruges af små børn - dog skal de helst ikke savles for meget på da de jo ikke kan vaskes, men evt. lægges til tørre, hvis de skulle blive lidt våde ;-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...