2. december 2011

240 små stjerner

Så har jeg fået sat alle de små stjerner på hårnåle - og sat to hårnåle på hvert lille kort med en udstanset stjerne. Det tager noget tid, men ser fint ud. Nu mangler jeg så bare et stativ til at hænge dem på ... Har en idé til et stativ, men skal først lige have købt tingene til det i morgen også håber jeg, at det bliver godt - for det er da lige i sidste øjeblik, da jeg skal stille standen op søndag morgen ...

Men mon ikke 120 hårnålekort er nok for nu? Måske har jeg lavet aalt for mange - eller måske skal jeg i gang med at lave flere i løbet af ugen. Det er jo aldrig helt til at vide hvad der sælger, men det er altid godt at have nogle småting med på marked.

Jeg er ellers ved at have styr på de ting jeg skal have med, men mangler stadig lidt praktiske ting og prismærkninger m.v. Det er altid lidt stressende de sidste dage før man skal på julemarkedet, men også hyggeligt at finde alle sine produkter frem, gøre dem klar og pakke dem ned. Også ellers spændt vente på at se, hvor meget og hvad, der vil blive solgt.

Jeg har en stand til Kunsthåndværker julemarket i Ridehuset her i Århus sammen med Nadia fra søndag d. 4. december og frem til og med mandag d. 12. december. Jeg er der alle dagnene på nær mandag d. 5. december. Glæder mig til at se alle jer, der kigger forbi :-)

4 kommentarer:

  1. Hold da op ;0) sikke en tålmodighed.
    De er super søde

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare søde :) ..
    Hvad er de lavet af?

    SvarSlet
  3. Jeg kigger forbi en af dagene :)

    SvarSlet
  4. Tak :-) De er bare lavet af smalt gavebånd.

    Glæder mig til at se dig Julia :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...