5. december 2011

17 små patchworkpunge

Jeg har ikke været på julemarkedet i dag, hvor Nadia derfor har passet vores stand alene. I morgen er det så min tur til at stå en hel dag alene, mens vi de andre dage er der mere eller mindre begge to samtidig.
Jeg har haft travlt med en masse kedelige husmoderpligter, hyggelige moderstunder og flittig tid ved symaskinen, hvor jeg blev færdig med disse 17 fine små patchworkpunge. Det er samme model som jeg første gang lavede tilbage i april, hvor jeg lavede disse 12. Dem er der nu kun 6 tilbage af og de er rimelig ens, da mange af de samme brune stoffer går igen i flere af dem.

I mellemtiden har jeg fået en masse nyt stof og der er kommet flere farver at vælge imellem på lageret. Derfor synes jeg, at der skulle nogle flere og mere farverige punge til - så her er de 17 nye punge henholdsvis for- og bagsider:

Jeg synes selv, at de er blevet rigtig fine, men nu får vi se om det var spild af tid og lave så mange ekstra. De er relativt hurtige at lave og hyggelige at finde og blande stof til - og det ser nu fint ud når der er så mange. Farverne snyder lidt da de er taget i det grå eftermiddagslys, men kommer forhåbentlig mere til deres rette når de bliver lagt på standen i morgen.



Edit: selv med alle pungene lagt op formåede jeg at tælle forkert - der er selvfølgelig 17 ;-)

4 kommentarer:

  1. De er da super fine. En skam man ikke kommer så tit forbi Århus længere ...

    SvarSlet
  2. hold da op hvor er du flittig! Håber de går som varmt brød.
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Tak skal I have - og de, der evt. skulle være tilbage efter markedet bliver sat til salg på bloggen :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte. Har du pladevat i for at gøre dem mere faste eller bare alindeligt foer?
    Held og lykke med salget!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...