9. november 2011

Ugler for en god sag og fin giveaway


Min veninde Nadia, som jeg skal dele stand med til julemarkedet, har lavet disse skønne små ugler. De koster 40,-kr/stk., hvoraf 10,-kr går til mødrehjælpen. Hun har allerede solgt en del og jeg sikker på,at der er mange flere, som gerne vil have en fin lille ugle og samtidig støtte en god sag :-)

Nadia laver også mange forskellige fine smykker og har netop nu en giveaway, hvor du har mulighed for at vinde nogle af dem - se her
Disse løver er jeg især vilde med, da mit stjernetegn er løve - og mankerne er da bare skønne! Dog har jeg ikke har noget i ørene i mange år så hullerne er næsten lukket til, men måske skulle jeg prøve at få hul igennem igen - for Nadia laver også fantastiske stjerne-øreringe og endda i turkis!

1 kommentar:

  1. Det er virkelig nogen skønne ugler og en virkelig dejlig ide! Må altså bare på det julemarked!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...