6. november 2011

Om fire uger!

Igen i år har jeg en stand til Kunsthåndværker Julemarkedet her i Århus. Jeg har stand sammen med Nadia og vi er i Ridehuset fra lørdag d. 4. december til mandag d. 12. december

Vi glæder os begge meget - men har begge haft en del at se til de sidste måneder og har derfor ikke nået at få lavet så meget som vi gerne ville.

Nu må vi se, hvor meget jeg når de næste fire uger. Selvom jeg heldigvis for engang skyld har været lidt på forkant og lavet en del til julemarkedet mens jeg var gravid - så håber jeg, at nå lidt mere inden d. 4. - men ambitonsniveauet bliver nøden til blive tilpasset tilværelsen pt. med nyfødt og mor til to.

For at det kan betale sig - økonomisk og tidsmæssigt - at have en stand til julemarkedet, så skal man jo sælge en del og derfor også have et vis antal produkter at sælge, men det er aldrig helt til at regne med hvor meget og hvad, der bliver solgt.

Det var lidt en blandet oplevelse sidste år, men alt i alt er det rigtig spændende og hyggeligt - så jeg glæder mig rigtig meget. I år er der dog en ekstra udfordring for mit vedkommende da jeg bliver nøden til at have Alfred med og kommer nok til at skulle stå en del alene i standen, da Nadia skal på arbejde de fleste dage. Selvom det bliver lidt hårdt - så skal det nok blive nogle skønne dage.

Kommer du til Århus i julen - så kig gerne forbi :-)

Kunsthåndværkermærkedet er rigtig hyggeligt med mange forskellige stande - og åbner allerede d. 25. november og frem til d. 21. december. Læs mere på ByensJulemarked

4 kommentarer:

  1. Du kan tro, at jeg vil kigge forbi:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Det bliver jeg også nødt til at se. Lyder spændende. Hvad skal du sælge?

    SvarSlet
  3. Jeg elsker Julemarkedet i Ridehuset, så jeg kommer forbi flere gange. Uh, nu er der kun 3 uger til det åbner:)

    SvarSlet
  4. Dejligt at I har lyst til at kigge forbi :-)

    Stine: der skal skam nok komme en del mere om julemarkedet og mine produkter på bloggen den næste måneds tid :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...