1. november 2011

Mon jeg har rib nok ...!

Jeg er i gang med en større gennemgang og oprydning af stoflageret og har her til aften ryddet op i al min rib - og ja ... jeg kommer vist ikke lige til at mangle foreløbig! Der var egentlig også mere og flere farver end jeg lige huskede

Her er først de stribede rib, hvor jeg har temmelig meget i sort/hvid, men med forskellige størrelse striber.

Ogsp alt det ensfarvede, hvor jeg har rigtig meget i de "kedelige farver" - sort, grå og brun, hvor alle stykkerne til højre er meget store.

Også har jeg en masse mindre ribstykker - og jeg har også en del bomuldrib, der ikke er så elastisk.

Godt at jeg skal bruge en masse forskellig rib i mine mange strækstof-syprojekter, som forhåbentlig giver et mærkbart fremskridt i det evige nedbring-stoflager-projekt / sy-af-hvad-jeg-har-før-jeg må købe-nyt.

Ja, det siger vist lidt om omfanget af mit stoflager - for dette er jo kun min rib!

7 kommentarer:

  1. Det er en skøn samling du har fået dig der!

    SvarSlet
  2. sikke meget, er der et specielt sted du køber, syntes det er rimeligt dyrt:)

    SvarSlet
  3. Du skal da passe på med, hvad du går i gang med hen over weekenden, for du kan da hurtigt løbe tør inden søndag, og hvad gør man så?? Jeg synes liiiiige, du skal få hentet et par meter mere før den tid! Just in case ;)

    SvarSlet
  4. Hehe... Jeg har en kæmpe bunke babyfløjl, som jeg aldrig får brugt samt stretchjersey i bunkevis... Man burde måske lave et lille 'byt-nyt-stof' tiltag, så vi kan erstatte nogle af de overskydende meter herhjemme med noget nyt :)

    Kh LIne

    SvarSlet
  5. Der er da godt nok lidt for enhver smag...og ja mon ikke du lige har nok til et par dage...God fredag til dig!

    SvarSlet
  6. jeg er med på byttere :) Christine vil du ringe til mig :)
    Og line vi to skal lige finde en dag :)
    Knus

    SvarSlet
  7. Sonja: Ja, rib er nemlig dyrt - men det kan betale sig at købe noget ordentligt. De ensfarvede rib er primært fra Stof&Sti og Stof2000 - mens de stribede er dyrerer og fra andre stofbutikker, f.eks. Stof&Stuff

    Katrine: faktisk mangler jeg rød rib og har ikke så meget turkis tilbage!

    Line: Stof-bytte-dag kunne være skønt! I meget velkommen til at kigge forbi her :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...