25. november 2011

Julemarked i Århus


Det er blevet d. 25. november - første dag for kunsthåndværker-julemarkedet i Ridehuset her i Århus og det er også i dag det store juletræ foran Rådhuset bliver tændt. Jeg tror dog ikke, at jeg når derned før jeg selv skal stille min stand op d. 4. december.

Py, der er kun godt en uge til og jeg er ved at være stresset da jeg mangler at få syet og færdiggjort en del ting, lavet visitkort - prisskilte, pakket i poser m.v. samt forskellige praktiske ting til standen. Jeg skal også lige have taget billeder af mine ting og fremkaldt billeder af tæpper og dynebetræk så man kan se, hvordan de ser ud uden at alle skal folde dem ud. Ja, der er nok at se til ...

Det bliver nogle travle dage før - og travle, kolde, men spændende og hyggelige dage i Ridehuset sammen med Nadia og en masse andre fine stande og glade gæster.

Jeg håber, at få lavet lidt i weekenden, men 1. advent skal vi bage julekager sammen med svigerfamilien og hygge med børnene.

God weekend - og hvis du har mulighed for det så kig forbi Ridehuset.
Det er altid hyggeligt, julestemning og mange fine gaver :-)

NB: Jeg har stand på julemarkedet fra og med søndag d. 4. december og frem til og med mandag d. 12. december, hvor jeg er der alle dagene på nær mandag d. 5. december.

3 kommentarer:

  1. Det bliver så spændende at se hvad du har med - jeg kigger i hvert fald forbi!! Og god weekend tilbage
    Solhilsner Stine

    SvarSlet
  2. Jeg gik lige min første runde i går eftermiddags, og jeg kommer igen! Jeg elsker duften og stemningen og de mange fine ting. Faktisk synes jeg også priserne er meget rimelige. Jeg får altid en enkelt lille ting til julekassen, men det bliver nøje udvalgt:)

    SvarSlet
  3. Dejligt, hvid I hsr tid til at kigge forbi :-) Jeg får ret travlt med alle de sidste forberedelser - men håber, at nå og få taget lidt billeder og lagt på bloggen i løbet af ugen.

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...