16. november 2011

Har du et stempel?

Efter at have set Wenche´s fine visitkort har jeg overvejet at købe et stempel til mine visitkort. Jeg laver nemlig nye visitkort til hvert marked jeg skal til og skal derfor snart i gang med at lave til det kommende julemarked. Jeg har indtil nu ret neurotisk håndskrevet alle mine visitkort, hvilket bliver fint, unikt og personligt - men er temmelig tidskrævende. (du kan se nogle af mine visitkort her)

Så et stempel med web og email kunne være perfekt. Jeg er imidlertid i vildrede om, hvad jeg skal købe og synes, at det er svært at vurdere om det bliver pænt ud fra "preview" ved bestilling. Jeg er nok lidt gammeldags og ville klart foretrække at købe et i en fysisk butik, men det er selvfølgelig nemmere på nettet.

Har du et stempel - og hvilket har du? Og hvor har du købt det?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...