30. november 2011

Grinebidderen

Min lille Alfred er nu over to måneder og vejer 4600g og næsten 60cm lang!
Han sover meget, men når han er vågen er han i fantastisk humør :-)
Vi får alle et stort smil og grin - og det er skønt at se, hvor glad han er for
sin storebror og at det er gensidigt <3

I forhold til med Magnus så er der slet ikke blevet taget særlig mange billeder af Alfred. Det var ellers meningen, at jeg ville til at fotografere mere nu hvor jeg havde fået mig et lækkert spejlreflekskamera, men pga. kameraets størrelse er det ikke lige så nemt hurtigt at tage frem og tage situationsbilleder. Tilgengæld bliver de billeder jeg tager af rigtig god kvalitet og for det meste også gode billeder.

Jeg er rigtig glad for mit kamera og har i dag taget billeder af dynebetræk, tæpper og mine nye visitkort - som I snart får lov at se.

3 kommentarer:

  1. Ej, men hvor er han dog skøn! :D

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn lille én! Jeg kan også få ret dårlig samvittighed over hvor "lidt" der bliver fotograferet i forhold til storebror, men her er tricket blevet at vi har købt et lille kamera til at have med på farten, og så ligger det store altid tilgængeligt herhjemme. Men alligevel bliver det færre billeder, men som du selv skriver, flere af de gode :-)

    SvarSlet
  3. Bliver fuldstændig skruk af det skønne grine billede. Hvor bliver han stor, og hvor er han lækker!!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...