8. november 2011

Dobbelt solnedgang

Jeg er i gang med at sy to ens dynebetræk - den ene baby og det andet junior. Det er 4. gang at jeg syr netop dette dynebetræk som jeg har kaldt "Solnedgang" (på shoppen). Det er også utrolig flot og varmt i farverne, men det er nu lidt overraskende, at det er netop dette dynebetræk, som flere foretrækker.

Personligt er jeg mere til de blå farver og synes selv, at "Vand" er fantastisk i farvekombinationen. Af resterne fra dynebetræksyningen (9 forskellige) kan der blive til 2-3 smalstribede og mange firkanter til yderligere et par betræk. Jeg er bl.a. ved at lave et i forskellige blå og turkise strimler, der højest sandsynligt bliver til Alfred :-)

1 kommentar:

  1. Jeg kan godt lide blå - men tanken om at sove i denne gyldne sky af lækre farver tiltaler altså også mig...

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...