30. november 2011

200 unikke visitkort!

Så har jeg fået lavet visitkort til julemarkedet - og jeg er meget tilfreds med dem!

Over 200 unikke visitkort - simple, men raffinerede og stadig ret personlige selvom jeg for første gang ikke har håndskrevet dem, men blot printet web+mail ud og skåret en masse strimler. I det hele taget er der blevet skåret meget da både kort, "label" og stoffirkanter er skåret i præcise mål. Stoffirkanterne er blot limet på mens "label" er påsyet med turkis tråd.

"Microkanterne" skar jeg de fleste tilbage i maj, men har for længst droppet det oprindelige projekt med dem og derfor havde jeg en masse firkanter liggende jeg ikke vidste, hvad jeg skulle bruge til. Det ved jeg så nu for de er perfekte til visitkort!

Der er brugt mange forskellige mønstrede stoffer, hvoraf der er flere firkanter fra samme stof, men det giver alligevel meget forskellige og unikke visitkort:

De er nemme at lave og tager ikke så lang tid - og er hyggelige at lave af sine mange fine stofrester.

Jeg kan godt lide at de er så enkle i udtrykket, men alligevel anderledes og ja, alle er unikke ;-) Jeg har indtil nu lavet nyt design til mine visitkort til hvert nyt marked jeg har været på, men overvejer at holde mig til dem her fremover.

13 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er de flotte, fede og seje!
    Og meget inspirerende. Jeg mangler visitkort og fik bare lige printet nogle kedelige ud inden årets to julemarkeder, men nu (hvor jeg har tid) vil jeg da lige sætte mig ned at lave nogle selv.
    Held og lykke på markedet.

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de bare flotte! Er helt vild med at de er så personlige! Dem finder man helt sikkert ikke andre steder :)

    SvarSlet
  3. De er rigtig flotte, det er en super god ide

    SvarSlet
  4. Hej Christine

    Hvor er det altså bare smukke - og hvor er du produktiv!:-) Jeg GLÆDER mig til at komme forbi og udvælge et til mig selv - det var fra den 4., at du er der, ikke?

    KH
    Anna

    SvarSlet
  5. super fine kort og god ide :)

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er de fine! Det er en knald god idé. Forstår godt, hvis du holder dig til disse fremover:-)

    SvarSlet
  7. Dit overskud må simpelthen være så enormt! Seje smukke kvinde altså!

    SvarSlet
  8. Vilken otroligt bra idé! De var verklgen superfina!

    SvarSlet
  9. Visitkortene er både flotte, personlige og sigende - super god idé!

    SvarSlet
  10. De er så fine og 100 gang finere end dem man bare kan bestille på nettet...Hav et godt marked!

    SvarSlet
  11. Tusind tak allesammen :-)

    Ja, jeg er i Ridehuset på søndag d. 4. og har en stand frem til og med mandag d. 12. dec. - så kig gerne forbi :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er det dog vildt! Sikke et arbejde! Jeg glæder mig også til at komme og se din stand! Og måske nappe et af de skønne kort hjem til pynt og glæde?? Wauw!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...