5. oktober 2011

Vi kigger forbi på lørdag :-)


Jeg sagde jo egentlig, at jeg ikke kunne komme da jeg ikke vidste om jeg havde født (termin 3./10.) Alfred er imidlertid næsten 2 uger gammel på lørdag og kan godt komme med mor til blog-træf - for jeg vil rigtig gerne hilse/gense "Århus-bloggerne" omend det kun bliver et kort visit og jeg ikke regner med at få lavet noget krea, men tilgengæld være travlt beskæftiget med at skullet holde øje med at Katrine eller andre skrukke kvinder stikker af med Alfred ;-)

Læs mere om det skønne arangement hos Anna.
Jeg glæder mig til at se jer

3 kommentarer:

  1. Haha... Det er nok en god ide at holde øje med Katrine. Når hun får et vildt blik i øjnene og begynder at savle, styrer du bare mod døren (ikke sandt, Katrine?)
    Jeg glæder mig også til at gense dig og ikke mindst møde ham den lille ny. Dejligt at I kigger forbi :)
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Ih, hvor hyggeligt! Glæder mig til at se din smukke bebs ;)

    SvarSlet
  3. Dejligt, du kan komme, Christine:-) Og jeg kan altså også finde på at stikke af med den smukke lille dreng;-)

    KH
    Anna

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...