9. oktober 2011

Tak Lene og Tamra :-)

Fredag fik jeg denne skønne dino-pude med posten - som jeg har vundet i Tamras giveaway.
Tak, den er skøn og Magnus er meget glad for den :-)

Og i går lå der en pakke fra søde Lene med to gaver - disse futter til Alfred og det lille monster+ en pose labre lavre til storebror
og med et fint kort til hver gave.
*
Tusind tak Lene - hvor er det yderst betænktsomt og uventet!
*
Blogland bliver ved med at overraske mig
- med skønne bekendtskabe, empatiske hilsner
og nu også gaver fra en person jeg end ikke har mødt!
*
Tænk, at det kan være så personligt berigende at have en blog!

De bedste tanker fra mig til alle jer derude.
Kan I alle have en fantastisk søndag :-) 

1 kommentar:

  1. Hej Christine.
    Dejligt at det kunne bruges, var sikker på at turkise futter lige var dig.
    Og når man er blevet storebror så skal man da også have en gave, for det er jo noget helt specielt at blive.

    Jeg håber at det går fremad med Alfred.
    mange hilsner fra Lene

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...