16. oktober 2011

Skønne drenge i fantastisk vejr


Vi har selvfølgelig også været ude og nyde det fantastiske vejr i dag - hvor vi har været ovre hos mine forældre til hyggeligt familiesamvær og en dejlig gåtur under skyfri blå himmel.

I får lige et skønt billede af mine store drenge - og bemærk lige den netop indkøbte fine turkise vinterjakke ;-)


Jeg fik leget lidt med mit spejlreflekskamera, som jeg stadig synes er lidt svært at indstille, men har fået taget en masse fine billeder i dag - og manden tog også et par billeder af undertegnede, der havde lillebror godt puttet i den hjemmesyede turkise strækvikle.

Håber også I andre har nydt den skønne dag :-)

3 kommentarer:

  1. Ser ud til at have været en dejlig dag! I turkis-land...

    SvarSlet
  2. Der lækker han lunt og godt, ham lillebror...
    Dejlig jakke til storebror, i flot tyrkis farve!

    :o) karina

    SvarSlet
  3. Fine billeder under en flot himmel..

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...