9. oktober 2011

Nyt til top og tå

Så er jeg blevet klippet - eller det er faktisk næsten en uge siden nu, men det er ikke let at tage et ordentligt billede af mig selv med den nye frisure. Der er røget temmelig meget af længden og det lettede bogstaveligt talt! Det er skønt at kunne have det løst, men det er stadig langt nok til at kunne sættes op.

Også har jeg fået disse skønne støvler. Jeg fik nemlig fået et gavekort til Friis og Co i forsinket fødselsdagsgave af min bror og valget faldt på disse støvler, der trods den massive og høje hæl, er utrolig lette og rare at have på.

Skønt at kunne føle sig lidt smart og pæn :-)

6 kommentarer:

  1. Hvor er du fin med det nye hår. Støvlerne ser lækre og gode ud.

    SvarSlet
  2. Jeg så dem godt i går! De var SÅ fine!

    SvarSlet
  3. Hvor ser du godt ud:-) Og så er jeg lidt imponeret over du allerede er klar til shopping efter at have fået en lille ny - min familie siger hele tiden at jeg ikke får tid til noget som helst de første par uger:-)

    SvarSlet
  4. Din hår så rigtig fint ud - og jeg var allerede pjattet med dine støvler i går:-)

    SvarSlet
  5. Det skal jeg da love for at der røj noget hår :) Men det ser lækkert ud :)
    Fine støvler, og stort tillykke med lillemanden :)

    Mvh Ása / sunadottir.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Tak skal I have :-) Jeg er meget glad for støvlerne og håret, selvom det faktisk godt måtte have været kortere!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...