19. oktober 2011

Lidt baby-syning

Alfred er jo en ret lille baby - og ikke et så varmt barn (i modsætning til sin storebror!). Derfor havde han behov for hue/hjelm de første uger, men selv de mindste af vores babyhjelme er for store - så derfor måtte jeg hurtigt sy et par små hjelme til ham (syet et par dage efter fødslen ...)

Den med stjerner er i to lag og vendbar. Jeg har også syet et matcende tæppe til stjernehjelmen - og yderligere to flonelsvøb, da min lille baby har brug for at blive svøbt hele tiden så de tre jeg havde syet var ikke nok.

6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne! Rigtig gode farver! Og tænk at have overskud til at sy et par dage efter fødslen...

    SvarSlet
  2. De er super seje! Er de tmon nogen du deler mønsteret på?

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  3. De er rigtig fine og uundværlige :)

    SvarSlet
  4. Hvor er de flotte! Jeg er vild med de gul/brune striber!

    SvarSlet
  5. Tak :-)

    Mønsteret er fra Ottobre 2006/5 og går helt ned til str. 36 (hovedomkreds) Jeg har syet disse uden sømrum til Alfreds lille hoved.

    SvarSlet
  6. Ok tak for tippet:)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...