2. oktober 2011

En dejlig sensommerdag

Jeg er ikke særlig begejstret for at blive fotograferet, men ville gerne have et billede af Alfred og mig i det dejlige sensommervejr. Og nej, jeg nåede ikke at blive klippet før jeg fødte, men har en frisørtid i morgen!
Tænk at Alfred allerede er en uge gammel i dag! Amningen er kommet ordentlig i gang og han er indtil videre en nemmere og mindre temperamentsfuld baby end storebroderen, hvilket er skønt for hele familien, hvor der er tid og overskud til børnehavedrengen.

Billederne er fra i går, hvor vi havde besøg af min bror fra København og min far - og i det skønne vejr gik vi alle en tur i Risskov som vi bor tær ved.


Storebror nød skovturen og fik brændt en masse energi af, mens Alfred lå og sov i barnevognen.

Min bror er multimediedesigner og har det samme Canon-kamera som jeg købte i fødselsdagsgave - så nu har jeg fået lidt hjælp og fifs til at indstille kameraet ordentligt, men der skal nu stadig en del øvelse til før jeg bliver mere fortrolig med de mange muligheder.

Håber I nyder weekenden og det skønne vejr.

Tusind tak for alle jeres søde hilsner og kommentarer :-)

9 kommentarer:

  1. Det ser bare super hyggeligt ud på en dejlig sommerdag i oktober.
    Hvad er det med det hår? Hvorfor skal du absolut klippes? ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor er I søde.... :-) Og jeg er helt enig... lade endelig håret blive - det ser vildt godt ud!

    SvarSlet
  3. jep. :) smuk mor smukt hår og fantastisk navn :) Det hedder min Baby nemlig også ;)

    SvarSlet
  4. Nåår, hvor er han lillebitte og sød!

    SvarSlet
  5. Forsinket -men kæmpe tillykke!! Sikke du stråler smukt.

    SvarSlet
  6. Kære christine

    Tænk at se så godt ud en uge efter fødslen:-) Dejligt at høre, at det hele kører som det skal.
    Hvis du har overskud, kan du jo kigge forbi med ham på lørdag til kreadag - det ville være hyggeligt at hilse på dig og det lille vidunder.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med lille Alfred!

    Han ser rigtig skøn ud!

    KH Tine

    SvarSlet
  8. STORT tillykke med Alfred, hvor ser han dog bare skøn ud, ja det gør i begge to:)

    SvarSlet
  9. Hvor tiden går hurtigt, havde ikke noget at læse dine blog indlæg, rigtig stort tillykke med lille Alfred, billederne er rigtig skøne :-)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...