31. oktober 2011

Ammebluse - test 2


Så har jeg forsøgt mig med en ammebluse med raglanærmer, hvilket betød at overlappet bliver nøden til at være mindre på grund af de skrå ærmesøm. Selve blusemønsteret (Onion) er bedre end til den anden ammebluse, som jeg dog også modificerede lidt meget ...

Denne meget grønne bluse er syet i lækker tyk interlock - og med skjult åbning (4. hvide stribe fra oven). Lidt overraskende så er grøn åbenbart en fin farve til mig eller også er det bare dejlig med en frisk farve på en gråvejrsdag.

(og nej, jeg har ikke fået pudset spejlet endnu - eller blevet god til at tage billeder af mig selv ...)

Jeg har også lavet nogle ammeundertrøjer og det er måske lidt smartere eftersom jeg så bare kan bruge min almindelige bluser over.

3 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet god!! Og ja - grøn klæder dig godt! Man kan overhovedet ikke se "opverlappet". Må vi ikke se undertrøjerne??

    SvarSlet
  2. Wow, her sidder jeg og tæller striber og jeg kan ikke se åbningen! Den er rigtig flot, ville ønske at man kunne købe sådan et mønster til en amme trøje! Eller at du evt. lavede en DIY!!!!!!
    Grøn er da bare super lækker til Frk. Turkis;-)

    SvarSlet
  3. Tak, hvor er I søde :-)
    Hm, undertrøjerne er ikke særlig kønne prototyper, men når mønsteret er modificeret og jeg har fået syet nogle ordentlige - så skal jeg nok vise dem ;-)

    Jeg skal nok forsøge mig med en DIY - for jeg skal i hvert fald have syet flere ammebluser

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...