23. september 2011

Tyk og langhåret!


Maven er ret tung og spændt ud nu - billedet er taget i går 38+3.
Han presser meget ned i bækkenet så måske han snart vil ud ...
Plukveer er der fortsat mange af og selvom de gør ondt
kan jeg skam godt huske at det langt fra er som rigtige veer!
*
Jeg forsøgte forgæves at blive klippet i går,
hvor jeg lidt naivt troede at jeg ikke behøvede en tid,
men som længden på håret vist tydeligt viser, så er det længe siden
jeg sidst har været til frisør ...
Det bliver så først i næste uge at jeg bliver klippet.
Så må vi se om jeg når det inden lillebror vil ud ;-)

10 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en smuk mave, Christine. Ååhh, man bliver jo helt skruk... God weekend :)

    SvarSlet
  2. Du ser smuk ud...også selvom håret trænger til en klipning ;-)

    Og den mave, er da også sunket en del?

    SvarSlet
  3. PS: Sad lige og tænkte på, at det er gået stærkt. Jeg synes lige, at du har fortalt om graviditeten ;-)

    SvarSlet
  4. Sikke en smuk mave du har, du ser jo vanvittig godt ud!

    God weekend :0)

    Kh. Anette

    SvarSlet
  5. Går du ikke rundt og bliver tykkere og tykkere? ;o)
    Held og lykke med hår og mave :)

    SvarSlet
  6. Wauw må jeg bare sige.. Sikke en smuk mave..

    SvarSlet
  7. Ej det er jo lige om lidt - synes næsten lige, at du har fortalt, at du var gravid - Tiden flyver bare afsted. Det klæder dig at være gravid:-)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  8. Du er jo ikke det der ligner tyk! Du er bare så fin så fin så fin! Held og lykke med det hele- og må jeg i øvrigt ik godt få dit hår? Eller babyen? You decide...

    SvarSlet
  9. Hvor er du fin! Både håret og maven :)!

    SvarSlet
  10. Hvor er det da en dejlig mave du har! Rigtig fin.
    Og sikke langt hår:)

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...