21. september 2011

Stilhed før ...

Ja, der har været ret stille her på bloggen i september. Jeg har desværre mange bækkensmerter og nødsaget til at ligge meget - og de fleste dage går med at sove og vente, for jeg tror og håber, at det ikke varer så længe nu før lillebror vil ud til os.

Jeg har været til vægtscanning mandag, hvor de vurderede ham til ca. 2800g så det er næsten det samme som storebroderen. Om han også bliver født 39+0 vil tiden jo vise - jeg er i dag 38+2 ...

Det er yderst begrænset, hvad jeg får lavet af kreative syslerier - men jeg har da fået syet to par bukser og to bluser til Magnus - og ellers fletter jeg ministjerner til hårnåle til julemarkedet. Jeg har lavet omk. 90 hårnålekort og flettet over 200 halve stjerner i 4 farver, da de også er fine at bruge til gaveindpakning.

10 kommentarer:

  1. Hold da op, det er mange stjerner! Ked af at høre du døjer så meget med bækkenet. Jeg var jo selv hårdt ramt i min graviditet med Otto, og blev sygemeldt med bækkenløsning allerede i uge 15. Så er sådan en graviditet altså virkelig lang! Godt du snart kan se en ende på det, held og lykke med lillebror :)

    SvarSlet
  2. Stakkels dig! Jeg var selv sygemeldt fra 12. uge, så jeg ved hvor hårdt det er at ligge der og ikke kunne noget. Og specielt når man ellers har krudt bagi og rastløse krea-hænder. Godt at du har noget du kan lave liggende/siddende. Jeg hæklede selv meget :-)
    Fin blog du har, jeg tror sørme jeg melder mig som fast læser. Du er også meget velkommen hos mig, jeg er ny blogger, så alle besøg er meget værd :-) Og held og lykke når den store dag kommer!

    SvarSlet
  3. "Stilhed før"..... Storm...... Nu ved I hvad den kommende lillebror skal hedde ;o)
    Held og lykke med den/de kommende uge(r).

    SvarSlet
  4. Hold da lige op Christine, du når da en del selv om du har ondt.
    Håber du holder lidt på lillemanden endnu, også selv om han har en pæn vægt.
    knus Lene

    SvarSlet
  5. Åh, jeg håber for dig at lillebror snart får lyst til at komme ud til sin dejlige familie, og sine smerter så vil aftage. Sikke mange stjerner du har flettet!

    Kh Gitte

    SvarSlet
  6. Kære Christine

    Puha, det bliver dejligt, når du er ovre på den anden side! kan godt huske den sidste tid i graviditeten - til sidst er det ikke til at holde ud.

    Og sikke produktiv, du alligevel er - de er super flotte, de stjerner.

    Du har nok ikke overksud til kreadag d. 8. oktober med nyfødt barn - men vi må jo holde et lignende arrangement i foråret engang!

    KH
    Anna

    SvarSlet
  7. Held og lykke med den forestående familieforøgelse. Var også voldsomt ramt af bækkenløsning...

    Kh Pernille

    SvarSlet
  8. Har tænkt på dig og om der mon var kommet en lillebror! Håber det snart sker:-)

    SvarSlet
  9. Hejsa søde du. jeg har givet dig en krea award

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres søde hilsner :-)

    Anna: nej, desværre kommer jeg ikke d. 8. okt. - så krydser fingre for et nyt kreamøde :-)

    Madsmor: tak, hvor pænt af dig!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...