24. september 2011

Drenge og biler

Magnus er meget glad for bilerne fra "Cars" og i dag skal han med far
i biografen for første gang - og se McQueen og Bumle m.fl.
En drengetur de begge har glædet sig meget til :-)
*
Det er efterhånden ret koldt om morgenen når han skal i børnehave
så jeg har syet et biltæppe til ham af dette grimme stof jeg
fandt en stor stofrest af i Stof2000. Jeg vidste, at drengen ville synes,
at det er fantastisk, men jeg vidste ikke, hvad jeg skulle sy af det.

Det har en mærkelig mintgrøn baggrund, som ser mere tilforladelig ud
på billedet end den faktisk er ...
Cars-stoffet er blot syet sammen med et stykke mørkeblåt fleece.
Meget simpelt og ikke særlig kønt tæppe, men drengen er glad
og det er nemt at vaske.
Jeg har dog klippet et stykke mørkeblåt fleece til et ekstra biltæppe,
som der måske godt kan gøres lidt mere ud af og som
moderen også kan holde ud af se på ... ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...