1. september 2011

Boys Month 2011 - Opsamling

Så er Boys Month 2011 slut - men det betyder jo selvfølgelig ikke, at det er slut med at lave skønne drengeting! Der kommer jo også en Boys Month 2012 ;-)

Og laver du drengeindlæg i løbet af det næste år som du gerne vil bidrage med til næste BoysMonth er du velkommen til at skrive til mig løbende. Det vil være en stor hjælp, hvis du laver en samlet linkliste til dine drengeindlæg og mailer den til mig.

TAK
For den enorme opbakning til Boys Month 2011
Det har været en fantastisk måned med utrolig mange skønne indlæg
og masser af inspiration til alverdens fine drengeting!
***
Jeg er ved at lave en ny Boys Month-side, men da jeg er kommet til at slette den for BoysMonth 2010 skal jeg begynde forfra med alle links ... Men fremover vil alle BoysMonth-links være samlet der samt info om deltagelse til kommende Boys Month :-)
***
Se alle BM2011-indlæg
(her på bloggen)
***
Drengeblog-præsentationer:
***
***
Tema-indlæg:

***
Boys Month-Updates:
***
Mine drenge-indlæg
Til Magnus:
Til Lillebror:
Diverse
***
Endnu engang tusind tak
for en fantastisk drengemåned med helt utrolig stor opbakning.
*
Jeg glæder mig allerede til Boys Month 2012! ;-)

7 kommentarer:

  1. Virkelig fed ide med drenge måned får helt lyst til at lave en pige måned. :-) har du fået min mail?

    SvarSlet
  2. Hej Christine

    Sikke et stort arbejde, du har lagt i det. Selvom jeg kun har en pige, har det været en fornøjelse at følge med.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Ja - og jeg har svaret dig Dorthe :-)

    Tak Anna. Tilgengæld laver du helt fantastiske pigeting - ærgeligt at jeg ikke har en pige! ;-)

    SvarSlet
  4. Tak for alle dine indsats det var en rigtig god måned fuld af skoenne ting og inspiration til de kommende måneder :-)

    SvarSlet
  5. Ååååhhhh jeg har sådan hygget mig...

    SvarSlet
  6. Tak selv for en fantastisk idé og en fantastisk boys month 2011... ser også allerede frem til boys month 2012 ;)
    Julie

    SvarSlet
  7. Stort tack för allt jobb du lagt ner på Boys Month! Det har verkligen varit kul att kolla in alla bloggar och få tips och inspiration. Ser verkligen fram emot nästa års Boys Month! Tack än en gång!

    SvarSlet

Det er altid dejligt med en lille hilsen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...